Hond vergiftigd: rattengifkorrels op grasveld

23-08-2011

Op woensdagmiddag is een hond ziek geworden nadat deze door zijn baasje was uitgelaten op het grasveld aan de Helftheuvelweg. Het gaat om het stuk waar een hoge grasberg ligt.

De eigenaar is vervolgens met zijn zieke hond naar de dierenarts gegaan. Al snel bleek dat er in het braaksel van het beestje rattengifkorrels zaten. De politie waarschuwt hondenbezitters om hun honden te allen tijde aan de lijn te houden en alert te zijn.



Tags: , , ,

Geef je mening