Hondje gered uit brandende woning

19-11-2011

 hond gered uit brandend huis Als we de brandweer toch niet hadden! Ik denk dat velen hen dankbaar zijn voor al hun goede werk. Nu hebben ze een hondje uit een brandende woning gered!

Een hondje heeft maandagmiddag rond 14.00 uur opgesloten gezeten in een brandende woning in Oud-Gastel. Rond 14.05 uur ontstond er brand op de eerste verdieping van het huis aan de Willem Alexanderstraat. De bewoners waren op dat moment niet thuis.

De brandweer was snel ter plekke en sloeg een ruitje in om de woning in te kunnen. Het hondje kon toen eenvoudig worden bevrijd. Het is niet bekend waardoor het brandje kon ontstaan wel had de brandweer het vuur snel onder controle.



Tags: , ,

Geef je mening